Egy személyes történet
2024. március 07. írta: Jochan

Egy személyes történet

 

72 óra történése, mely 12 éve tart

A leírt események, párbeszédek javítás, módosítás nélkül kerültek közlésre.

 

Kedves X!

Köszönöm a szép szavaidat. Én is hasonlóan érzek. a kihagyott napokat sajnálom, de nagyon. Mindig követeled a rossz tulajdonságaimat. Itthon persze mindjárt eszembe jutnak. És ez az egyik, hogy nem vagyok "talpraesett", nem tudok azonnal válaszolni. De ez már természetes nekem, hogy magammal kapcsolatban mindig elégedetlen vagyok, többet akarok. "Az elégedetlenség a fejlődés mozgatórugója". Csak az a baj, hogy én már nem sokat fejlődök.

Viszont addig-addig nézegettem az email-eket, leveleket, hogy rájöttem, egy betűt - az i-t - kihagytam a címedből. Ezért nem jutottak el a képek hozzád. Hát már írni-olvasni sem tudok?  Na, lényeg az, hogy rájöttem. Csókollak (csókolnálak!): Y 

Drága Angyalom!

Hihetetlen öröm töltött el, hogy írtad ezeket a gyönyörű gondolatokat. Én máris a felhők között érzem magam Veled, ugyanarra vágyom, amire Te. A női hetedik érzékszervem valahogy megérezte, hogy meg kell ma néznem, hátha jött tőled levél. Hát, igen, jött. Nem sok lehetőségem van ilyenkor, de mégis megpróbálok válaszolni.

 Igen, nagyon sokat gondolok rád, nehezen tudom ezt az állapotot elviselni. Én még így senki iránt soha nem éreztem, ezt most már ki merem biztonsággal jelenteni. Csak azt nem tudom, két ember miért tud ennyire másképp látni engem. A férjem most is azt mondta, hogy sokszor mérgeskedőnek lát. Nem vagyok magamtól elszállva, de nem sok ilyen toleráns, türelmes, békés természetű nőt talált volna, mint én, mégsem vagyok jó. Hát ilyenkor  mondom azt, hogy a hét vége az önbizalmam letörésének időszaka. Majd személyesen még többet beszélünk erről. Csak nem tudom elviselni ezt az állapotot. Nagyon-nagyon sok szeretettel üdvözöllek, ölellek, csókollak: Y

Kedvesem!

Nyitott szívvel, és nyitott lélekkel állok előtted. Érzéseim és érzelmeim is nyitottak a Számodra. Hiányzol, és egyre inkább így van. Olyan érzelmek vannak bennem, amit nem tudok mihez hasonlítani. Ezt az érzést csak az tudja, és én ezt tudom, aki végtelen vonzódást érez. Igen, ez így van. Az én vonzódásom Hozzád ilyen. Nagyon sok minden van, ami teljesen  kitölti a szívemet. Ezeket Neked köszönhetem. Te vagy az, aki a legszebb érzésekkel ajándékoztál meg. Ezt nem tudom eléggé megköszönni. Talán mondhatom, hogy kapcsolatunk egy bámulatos kapcsolat. csak legekben tudok róla beszélni. Nagyon sokat jelentesz nekem, többet, mint gondolnád. A lábaid elé teszem érzelmeimet, és mindent, amit Irántad érzek. Lassan már szinte nem is tudom kifejezni azt a végtelen vonzalmat, ami Feléd irányul, de mindig meg fogom találni azokat a gondolatokat, amiket Neked szeretnék mondani, és amivel szeretetemet ki tudom nyilvánítani. Igen csodállak. Ezt nyugodtan kijelentem, mert így van. A Te személyed, gondolataid, érzelmeid, mind-mind a legnagyobb odafigyelést, a legnagyobb szeretetet érdemlik meg. Én ezt szeretném Neked adni. Mindig érezd mindazt, amivel közeledem Feléd. Nagyon várom már, hogy találkozzunk. Hiányzol!!!

Szeretet, ölelés, és millió csók: X

Kedvesem! Szerelmem!

Bocsáss meg nekem, amiért így történt a tegnapi nap. Jelezted, hogy lehet, hogy délután jelentkezel. Négy óráig vártam Rád, aztán gondoltam, hogy sok dolgod van, és én befejeztem a munkát. Miért ne küldted volna el a leveledet? Igen, megértem, hogy mit érzel. Ugyanezt érzem én is. Most nagyon szégyellem magam. Nagyon szeretnélek magamhoz ölelni, és soha el nem engedni. Nem szeretném, hogy csalódást érezz. Ezt soha nem akarom Neked. Ezt sem bocsájtom meg magamnak. Én sem tudok nélküled létezni. Olyan érzelmek tombolnak bennünk, ami semmihez nem hasonlítható. Az ölelésedet, csókjaidat örökké szeretném érezni, és nem unnám meg. Amíg világ a világ, élvezni szeretném a közelségedet, és mindent, amit adsz nekem.

Szeretettel: X

Kedvesem!

Tudom, hogy megváltozott bennem valami. Azt is tudom, hogy mi. Ezt szeretném elmondani Neked. Reméltem, de nagyon kis eséllyel, hogy talán lesz valaki, akinek őszintén, tisztán, szívből jövő gondolataimat elmondhatom egyszer. Így lett. Az egymásra találás tényét talán nem érdemes kutatni.

Elkezdtünk levelezni egymással, és egyre jobban megismertük egymást. Az első találkozás szép volt, és várakozással teli. Az első pillanatban éreztem valamit. Valami nyugalmat, ami Tőled áradt. Aztán ahogy sétáltunk és beszélgettünk, több minden szóba került. Az elbúcsúzás már akkor nehéz volt. Aztán írtunk egymásnak, és kerestük egymás társaságát. Találkoztunk is személyesen, és minden alkalommal elhoztunk magunkkal egy kis darabot egymásból. Itt őrzöm a szívemben, a lelkemben, a tudatomban minden egyes szavadat, minden egyes mozdulatodat. Aztán később vonzalmunk egymás iránt még szorosabbá vált. Egymáshoz értünk, és előjött egy újabb érzés. Felszabadult lelkünkből, érzelem világunkból egy csodálatos élmény. Az érintés, a simogatás, a csók élménye. Ezzel együtt előtérbe került a hiányérzet és a vágyakozás érzete.

Aztán minden szóval közelebb kerülünk egymáshoz. Érezzük egymás hiányát. Olyan szavakat használunk egymás felé, amik a vonzódást és a vágyakozást erősítik. Tartalmas, szép, érzelmes szavakat használok, akkor is, ha írok Neked, akkor is, ha találkozunk. Nem a láng fényében akarok lenni, hanem a parázs finom melegségében. Minden melegséget, minden szeretetet, minden vonzalmat, minden vágyakozást, minden kívánalmat Neked akarok adni. Szeretlek. Szerelmemnek nincs határa. Itt élsz bennem, és itt is maradsz örökre. Én nem nagy szavakat használok, hanem azt az érzést szeretném elmondani és közvetíteni, ami itt van bennem, és amit mindig szeretnék Neked adni. 

Boldoggá tettél. Egy csodálatos világot ismertem meg Veled. Nélküled ez a világ egy üres tér lenne, amit soha senki nem tudna kitölteni. Ez a tér Hozzád kötődik. 

Minden szavammal, minden tettemmel azon vagyok, hogy Neked jót, kellemeset, szépet, jó érzéseket adjak, mert olyan csodálatos, művelt, intelligens, megértő, alkalmazkodó, mély érzésekkel és érzelmekkel rendelkező NŐ vagy, hogy azt szinte alig tudom kifejezni. Viszont mindig meg fogom találni azt, hogy Neked ezt mindig adjam, mondjam, írjam, közvetítsem és éreztessem, mert Te megérdemled. Minden érzékszervemmel azon vagyok, hogy Neked szépet, jót, kellemeset adjak. Szeretlek nagyon, és ez mindig így fog maradni. Tudod, mindig. Minden perc hiányérzetet okoz nekem, ha nem vagy mellettem. Gondolataim mindig ott járnak Nálad.

Kedvesem!

A szívem, a lelkem, a tudatom, az érzelmeim Hozzád vonzódnak.  

A Mindenem, a Szerelmem Vagy!

Igen, szerelmes vagyok Beléd! Ezt mindig éreztetni szeretném Veled. Minden kedvességem, odafigyelésem, féltésem, ragaszkodásom, vonzódásom, vágyakozásom Neked szól, Téged kíván. Hiányzol nagyon!

Szeretettel, szerelemmel, ölelésekkel, csókokkal: X

Drága Szerelmem!

Én most is csak Rád tudok gondolni. Többször megnéztem a leveleimet, hátha megleptél egy néhány sorral. Nem tudok nem gondolni rád. Legszívesebben világgá kiáltanám, hogy szerelmes vagyok. Eddig még kibírtam, hogy nem tettem meg. De minden gondolatom nálad jár, vajon mit csinálhatsz most, milyen jó lenne együtt lenni veled.

A vasárnapi ebéddel elkápráztattam a svájci főnököket. Rendesek voltak, mert pont délre megérkeztek, nem kellett rájuk várni, és nem kellett noszogatni, hogy egyenek. Tetszett nekik az ebéd, kedvesek voltak. Legalább ennyi sikerélményem volt. Két órakor már el is mentek. Az idősebb megkérdezte, hogy segítsen-e mosogatni. Mondtam neki, maradjon itt. De a gépbe beraktam mindent, már túl vagyok azon is.

Alig várom, hogy holnap újra beszélhessünk. Addig is ölellek, csókollak, Rád gondolok: Y

Drága Egyetlenem!

Köszönöm a leveledet!

Most értem meg igazán, miért szoktad mondani, hogy vigyázzak magamra. Eltelt az idő Félegyházán, olyan rossz a közlekedés, az utak, a parkolási lehetőségek, hogy ezt nem hittem volna. Alig lehet egy-egy szűk utcában elférni, vagy akárhol is parkolni. Bárhol megcsúszhat az autó.

 Több dolgot el kellett intéznem. Többek között voltam a masszőrnél (általában két hetenként járok), mert a derekam teljesen felmondta a szolgálatot. Alig bírtam kiegyenesedni, az izomcsomók megakadályozták. A masszőrnő csodát tett velem. Most nincs ilyen gondom. De ilyen korban már jelentkeznek hasonló gondok, porckopás, meszesedés, stb.

Voltam a lányoméknál is, annyira nem voltak képesek, hogy egy parkolóhelynyi területet biztosítsanak, alig bírtam megállni előttük. De várják, hogy menjek.

 Szombaton jön ki az unokám (12 éves), megyünk együtt a helyi iskola farsangi bulijára. Kis kora óta ide jön, itt jól érzi magát. Vasárnap meg jönnek a szülei érte, persze ebben az ebéd is  benne van, de legalább megmondták, hogy mi legyen az ebéd, mit szeretnének. A hét végén tehát megint lesz programom.

A jövő héten meg jönnek a fiamék, néhány napot velük töltök. Hát ilyen egy mama élete. De legalább szükség van rám.

Nekem meg Rád van a legnagyobb szükségem, Te jelented nekem a legnagyobb boldogságot. Nem tudok nem gondolni rád. Este 7 óra körül értem haza, esik a hó, nagy szél van, alig bírtam bejönni a kapun.

Remélem, hétfőre jobb idő lesz, nagyon szeretnélek már látni, megölelni.

Most megint kinéztem, reggel takaríthatom megint a havat. Nagy-nagy szeretettel üdvözöllek, ölellek, csókollak: Y

Kedvesem, Szerelmem!

Reménykedem, hogy megérzéseid most is Veled vannak. Nem találok szavakat, de azért megpróbálom elmondani, hogy milyen csodálatos volt a találkozásunk. Egyszerűen olyan érzések vannak velem, és olyan mély érzelmek, amiket az ember akkor érez, amikor szeret, és szerelmes. Igen tiszta szívemből, és őszintén szeretlek Téged. Nagyon hiányzol. Olyan dolgokról beszéltünk, amikről fontos beszélni. Tudom, minden szó, amit mondunk egymásnak fontos, hiszen egymásnak mondjuk, és úgy, hogy a szívünk, lelkünk, érzelmeink benne vannak. Mindig érezni fogod, hogy milyen fontos, és mennyire sokat jelentesz nekem. Mindig éreztetni szeretném, hogy mennyire itt vagy a szívemben. A nap minden percében Rád gondolok. Minden nélküled eltöltött idő elvesztegetett perc a számomra. Tudom, találkozol szavakkal, mondatokkal, amiket említettem, vagy írtam már. Hidd el, soha nem elégszer mondom el, mit érzek Irántad. Tudod, néhány szó. SZERELMEM, MINDENEM, BOLDOGSÁGOM.

Vigyázz nagyon Magadra.

Szerelemmel, öleléssel, csókokkal: X

Kedvesem!

 Nagyon köszönöm a soraidat. A "népes családi összejövetel" miatt éppen csak meg tudtam nézni este a leveledet, de izgalommal vártam, hátha írsz. Nagyon megörültem neki, csak válaszolni nem volt lehetőségem. Mindenki a számítógépen ügyködött valamit. Én meg egyfolytában rád gondoltam. Alig várom, hogy újra találkozzunk, magamhoz öleljelek. Most a középső unokámmal vagyok, ő volt az "alvótársam", még alszik. Küldök egy-két képet, a fiam fényképezte. Jó, hogy felhívtad a figyelmemet, megnéztem a bolygókat, tényleg nagyon szépen látszottak.   Ezerszer csókollak: Y

Drága Szerelmem!

Te annyira boldoggá tettél, hogy ilyen érzéseket még soha nem éreztem. Eleinte furcsa volt, hogy sehogy sem szólítottál, én meg bátortalanul Titinek, hiszen megkérdeztem, hogyan szólíthatlak.

 Ilyen boldogságot én még soha nem éreztem, nem is tudtam, hogy ilyen lehetséges. Annyi, de annyi teher hárul rám, de te mindennél, mindenkinél fontosabb vagy nekem. Én is csak ezt tudom neked mondani. Eddig azt hittem, hogy a "kapuzárás előtti pánik" csak a férfiaknál jelentkezik, de úgy látszik, a nőknél is, legalábbis nálam igen. Egész délután Félegyházán voltam az unokáknál, hazafelé jövet elnéztem a "szállásunk" felé, ahol remélem, boldog órákat fogunk együtt tölteni. Még tegnap este kimostam két mosógép ruhaadagot, ma kivasaltam, közben főztem ebédet a gyerekeknek, hazavittem. A menyem legalább ezt tudja értékelni.

Eddig nem gondoltam volna, hogy ilyen csodás érzelmek, érzéki megnyilvánulások lehetnek egy nő és férfi között. Legalábbis te nagyon tudod nekem ezeket az érzéseket közvetíteni. S ha százszor mondod, nekem akkor is jól esik.

A szívemet, lelkemet teljesen kitöltöd, hihetetlen az az érzés, amit te adsz nekem. Mégis izgulok nagyon, amikor újra találkozunk.

Holnap újra az unokáimmal töltöm az időmet, a középső nagyon lázas (ő nem szokott beteg lenni), a lányom 12 éves fia meg többször beteg, mint egészséges. Holnap megint megyek hozzájuk, szükség van a mamára. Jó, hogy ilyen "mobilmama" vagyok.

Most, hogy hazaértem, rögtön bekapcsoltam a gépet, nagy boldogságot jelentett nekem, hogy levelet írtál, leírtad a gondolataidat. Nem tudok neked eléggé hálás lenni, milyen boldoggá teszed az életemet. Miért nem előbb???

A fiam finoman rákérdezett, szoktam-e Kecskemétre menni, mikor, miért, kivel?  A menyem meg megkérdezte, a hét végén van-e programom, tudok-e vigyázni a beteg kislányra. Hát ennyire diplomatikusak, megértőek. Csodálatos gyerekek. Az én boldogságomat akarják.

Veled az is vagyok, csak sokáig tartson. Köszönöm, hogy írtál, el nem tudod képzelni, mekkora örömet szereztél vele.

Nagyon-nagyon sokszor csókollak (csókolnálak): Y 

Drága Egyetlenem!

Biztos észrevetted, hogy olyan szavakat használok megszólításként, ami az általam kifejezni akaró érzelmet mutatja. Igen. Nagyon megszerettelek. Jó Rád gondolni, és jó minden, ami Feléd és Hozzád irányul. Korábban említettem, hogy néha vannak dolgok, amiket szinte nem is lehet kifejezni. Azt is mondtam, de én megtalálom a módját, hogy mégis el tudjam azokat az érzelmeket mondani, amit szeretnék. Most egy kicsit bajban vagyok. Azt tudom mondani, hogy most egy ilyen állapotban vagyok. Azért megpróbálom. Azt a végtelen vonzódást és szerelmet, amit Irántad érzek, nem lehet egyszerűen leírni. Ez nem egy hétköznapi szerelmi történet. Minden szó, minden gondolat egy felemelő érzés, mert Hozzád száll, Neked szól. Ha azt mondom, imádlak, ha azt mondom, vonzódom Hozzád, ha azt mondom, szeretlek, ha azt mondom, vágyom Rád, ha azt mondom, a MINDENEM, az EGYETLENEM vagy, akkor sem tudtam eléggé kifejezni az Irántad érzett vonzalmamat. Van négy csodálatos szó. A legszebb a világon. Szeretnélek boldognak látni, szeretném, ha azt, amit mondok Neked, kellemes érzésekkel töltene el. Én azt szeretném Neked adni, ami itt van a szívemben és a lelkemben. Egy végtelen és határtalan boldog szerelmet.

Életem fontos részévé váltál. Olyan mély érzelmek vannak bennem, amit már ténylegesen nem igazán lehet kifejezni. Ezt itt legbelül lehet érezni. Én nagyon érzem, és mindig így szeretném. Vannak kifejezések, amik az idő múlására vonatkoznak. Én nem szeretnék ezzel foglalkozni. Az én mély és őszinte szerelmem örökké tart, az én mély és őszinte vonzalmam mindig tartani fog. Most talán megfordult a fejedben, és kérdezheted, hogy hogy is van ez? A válasz nagyon egyszerű. Nagyon megszerettelek. Talán egyszerűnek tűnik ez a kifejezés, de ebben  a szóban benne van minden. A gondolataim, az érzelmeim, az érzéseim, a szerelmem, az életem. Igen. Így érzek Irántad.

Vigyázz nagyon Magadra.

Millió csók és ölelés: X

Drága Szerelmem!

 Sajnálom, hogy ma nem tudtunk beszélgetni, de óriási csalódás ért volna, ha nem írsz nekem levelet. Most nagyon lefoglal a család, betegek a gyerekek, de nem mindig lesz ez így. Mondtam, hogy kedden, szerdán nem érek rá. Erre a fiam huncutul megkérdezte, hogy színházba mész? Hozzátette, jól teszed anyukám!

Remélem és tudom, hogy kapcsolatunk nem színház. Olyan csodálatosan tudsz írni a kapcsolatunkról, hogy én  csak ámulok-bámulok. Nem is tudom, hogyan szerettük meg egymást ennyire, de ez már szinte meseszerű.  Én azonban nagyon komolyan veszem, tudom, te is.  Bárcsak tényleg örökké tartana. Számomra ez még mindig hihetetlen, hiszen ismerem magamat, nem gondoltam volna, hogy még ilyen a valóságban megtörténik velem, amiről eddig csak álmodoztam. Most meg mindig veled álmodom, remélem, melletted is! (ha engedsz aludni is!) Bízom a további türelmedben, megértésedben is (erre nagy szükséged lesz ezután is).

 Az arcod, a tekinteted mindig előttem van, érzem a finom kezed melegét, érintésedet, a kedves tekintetedet, finom csókodat. Remélem, ez még fokozódni fog.  Csak ez az itthoni függőség ne lenne, ez nagyon izgat, nehéz elviselni.                                                                                                                                                                                                                    

Nagyon sok szeretettel üdvözöllek, ölellek, csókollak: Y

Gondolom, holnap a birtokon leszel. Jó munkát, jó kikapcsolódást!         

Kedvesem!

Köszönöm a leveledet, nem is tudod, mekkora erőt ad ez nekem. Ezelőtt én soha el nem tudtam képzelni, hogy egy férfi levele, szavai, személyisége ilyen nagy hatással lehetnek rám. Hát mostanában elérkezett  ez a pillanat, amit szeretnék, ha örökké tartana. Én is mindig rád gondolok, a kedves, meleg, mindent kifejező tekintetedre. Szavaid a fülemben csengenek. Az is rejtély számomra, hogyan jutottunk el az érzelmeknek erre a magas fokára. Nagyon jó veled lenni, várom én is a találkozásunkat, ami egy kicsit (vagy sokkal) felszabadultabb lehet, mint az utcai séták meg a kávézós együttlétek. Imádom a szavaidat hallgatni, és azt külön értékelem, hogy soha nem érezteted a "férfi felsőbbrendűségedet", ami a legtöbb férfinél dicsekvés, önteltség. Melletted egyenrangúnak érzem magam, remélem, nem fogsz bennem csalódni később sem, hiszen azért még teljesen nem ismerjük egymást. Remélem, lesz időnk még a további megismerésre is. Milliószor csókollak, szeretlek: Y   

Kedvesem!

Látod, milyen türelmetlen vagyok, állandóan azt nézem, mikor kapok tőled üzenetet. Pedig józan ésszel gondoltam, hogy hogy ez nem lehetséges nap közben, mert úgyis kint vagy a birtokon. Nekem ilyen szempontból egyszerűbb dolgom van, mert a lakás és a "birtok" egy helyen van. Nekem leginkább a lakásban van dolgom, de bármikor kimehetek az udvarra, ha ott kell valamit csinálni.

 Szinte a tavaszi fáradtság hatása jelentkezik rajtam, nincs kedvem semmihez, vagy már annyira várlak téged, hogy találkozzunk. Mennyi-mennyi mondanivalónk van egymásnak, itthon meg kifogytunk a szóból, pláne, hogy most is egyedül vagyok. Meg egyébként sincs közös témánk itthon. Pedig nagyon sok szívből jövő érzelem van bennem, csak nem mindegy, kihez szól. Rád vár!

Alig várom, hogy magamhoz ölelhesselek! A szívemben vagy állandóan, szeretettel csókollak: Y                                                                             

Drága Szerelmem!

Jó volt hallani a hangodat, de nagyon jó olvasni a kedves szavaidat is. Úgy érzem én is, hogy minden újabb találkozás közelebb hoz bennünket egymáshoz. Egyre jobban megismerjük egymást. Nem tudok betelni a kedves, szívből jövő, nekem szóló szavaiddal, ennyi kedvességben nekem még soha nem volt részem, nem is tudtam, hogy van ilyen. Újabb tulajdonságodat ismertem meg, te sokkal rendszeretőbb vagy, mint én. Elcsodálkoztam, hogy mire kijöttem a fürdőszobából, te már megigazítottad az ágyat, ha indultunk valahová, kikészítetted a kabátomat, cipőmet. Lehet, hogy ezek apró figyelmességek, de nekem óriásinak tűntek, én ilyennel még soha nem találkoztam. És imádom a lobogó, "melírozott" hajadat, az elegáns megjelenésedet, az ápolt kezedet, mindenedet, úgy, ahogy van.

Tényleg nagyon féltem, hogyan fogadsz el ruha nélkül, de egy kis önbizalmat adtál nekem, köszönöm neked. Egy kicsit helyrebillentette az itthoni megjegyzéseket, amikkel már nem is akarok törődni.

Megtörtént az első, legintimebb találkozásunk, bármennyire nem látszott, biztosan hatalmas feszültség halmozódott fel bennünk, ez később biztosan oldódni fog, ennél minden még jobb lesz, az is, amivel te nem voltál megelégedve. Sikerülni fog!

Most én is úgy vagyok, hogy nem érdekel semmi, csak téged akarlak, kívánlak, vágyom a közelségedre. Ugye csodálkozol, hogy most ennyit "beszéltem"? De ezeket muszáj volt elmondanom, még annak ellenére is, hogy veled bármit meg lehet élőben is beszélni.

Próbáld kikapcsolni az otthoni megbántásokat, tudom, nagyon nehéz magadat túltenni rajta, talán az az egyetlen vigasz, hogy nem olyantól kapod, akihez érzelmileg kötődsz.

Milliószor csókollak, szeretlek: Y

Drága Szerelmem!

Maradtak dolgok, amiket még szerettem volna elmondani Neked. Mindig is lesz ilyen, hiszen Neked mondom. A legfontosabb vagy a számomra, és nagyon nagy szükségem van Rád. Többet jelentesz nekem, mint gondolnád. A finom érzelmek, a szerelem itt van a szívemben, és a lehető legtöbbet szeretnék Neked ebből adni. Ne haragudj, ha időnként panaszkodom. Túl sok fájdalom ért már ahhoz, hogy időnként ne jöjjön elő hasonló megnyilvánulás. Én ezekkel nem akarlak terhelni, de úgy érzem az egyetlen vagy, akinek megemlíthetem ezeket a dolgokat. Többet nem is írok erről.

A legfontosabb dolgokról írok. Kettőnkről. Te egy csodálatos, és olyan érzéki Nő vagy, hogy azt elmondani szinte nem is tudom. Azt gyorsan hozzáteszem, hogy mindig megtalálom a módját, hogy elmondjam, leírjam. Nagyon hiányzol. A legfontosabb vagy a világon. Szívem, lelkem Érted ég, szerelmemet, érzéseimet, egész lényemet Neked adom. A Tied. Nagyon boldog vagyok, és ezt Neked köszönhetem. Semmi nem érdekel, csak Te. Te vagy a legfontosabb az életemben, és mindig az is maradsz. Nagyon nagy szükségem van Rád.

Vigyázz nagyon Magadra.

Millió csók, és ölelés: X

Kedvesem, Egyetlenem!

Végignéztem, hogy tegnap merre jártunk. A hidat, ahol megálltunk beszélgetni. Megnéztem, azt is hol laksz, hiszen oda is elvittél, és most már tudom, és jó volt látni. Elgondolom, hogy merre lehetsz, a konyhában, az udvaron, vagy esetleg a hotelben üldögélsz egy kicsit, vagy éppen a jószágokkal bajlódsz. Ezek mind olyan dolgok, amik még közelebb visznek Hozzád. Szeretnék sok mindent megtudni Rólad, hiszen így ismerjük meg igazán egymást. Én is szeretnék sokat mondani magamról, egy kicsit már el is kezdtem, és örömmel teszem, hiszen Neked mondom ezeket. Én is szívesen veszem, ha Magadról is, és bővebb környezetedről is beszélsz. Így kerülünk egyre közelebb egymáshoz, ami nekem gyönyörűséget jelent. Mert Te egy csodálni való igazi NŐ VAGY!!!!!!!! Én mindig is csodálni foglak. Szeretetem minden formáját adni szeretném Neked. Ezt maximálisan. Szívből, érzéssel, őszintén. A legtöbbet jelented nekem, és hihetetlen módon szükségem van Rád. Soha ne feledd: szeretetem, szerelmem, érzelmeim, mind-mind Hozzád szállnak, neked szólnak, érted epekednek. Vonzódásom határtalan, a Feléd irányított érzelmeim végtelenek. Az életem része lettél. Imádlak, és szerelmem érzése Irántad soha el nem múló. Egyre erősebb érzelmek törnek elő belőlem. Sok esetben ennek látható formája is jelentkezik a szememben. A mély, tiszta, őszinte érzelmek így jelentkeznek. Ennek nem tudok gátat szabni, de nem is szeretnék. Úgy szeretnék megnyílni előtted, mint még soha senki előtt. Olyan érzelmeket táplálok Irántad, amilyeneket szinte nem is lehet szóval érzékeltetni. Számomra Te vagy a BOLDOGSÁG, SZERELEM, a MINDEN és az EGYETLEN. Soha, de soha ne feledd: az Irántad érzett legmagasztosabb érzelem végtelen és határtalan. Ezt mindig érezni fogod.

A meghittség járja át a testemet. Érted remegek, Érted vonzódom, Érted vágyakozom, Érted izgulok, Téged féltelek, Téged vigyázlak.

Kedvesem!

 Nem is tudom elképzelni, honnan jöhet ennyi kedves szó egy emberből. Ilyent még álmodni sem tudtam volna. S azt sem értem, hogyan alakult ki bennünk ekkora nagy vonzódás egymás iránt. Akárhányszor is mondod, ez hihetetlen, de egyben óriási erőt is ad nekem, hogy mindig rád gondolok, a szavaidat hallgatom, a szemedbe nézek, várom, mit kérdezel még, mit akarsz még mondani.

Olyan szívesen magamhoz szorítanálak, s el sem engednélek soha, de most sem tudom megtenni. Nagyon hiányzol a kedves, türelmes lényeddel, szép szavaiddal. S akárhányszor ismételed is, nekem mindig újat, szépet, jót mondasz, mindig jól esik. Nem győzöm elégszer hallani. Köszönöm, hogy ilyen kedves vagy hozzám. Valóban, egyre többet megtudunk egymásról, ezáltal is jobban ismerjük egymást. Én is elmondok neked sok olyant, amit soha senkinek nem mondtam, vagy olyant, ami sok év alatt felgyülemlett bennem. De azért próbáljunk a múltban jó pillanatokat is találni.

Nagyon sokszor csókollak: Y

Drága Szerelmem!

A sok közül most kiragadnék egy dolgot. Bár délután már elhangzott, de most egy másik oldalról szeretnék valamit írni Neked ugyanerről. Az állomáson valami olyasmi hangzott el, ami még most is itt cseng a fülemben, és amíg élek úgy fogom hallani, és úgy véstem az emlékezetembe, ahogy mondtad. Az arcod, a tekinteted, a szemed, a kimondott szavak hangzata itt él bennem. Soha, de soha nekem ilyet nem mondott senki. Szerettelek volna akkor megölelni, mert láttam, és éreztem, hogy milyen jó lett volna Neked is. Sajnos nem lehetett. Ennyit szerettem volna még hozzátenni. Azért írtam ezt most le, mert telefonon keresztül nem lettem volna képes érthetően elmondani ezt a néhány gondolatot arról a helyzetről, mert a torkom most is elszorul, és kezd a szememben megjelenni valami. A szívemet tudtam volna letenni a lábaid elé, nem csak akkor, most is, és a későbbiekben is. Nekem nagyon fontos volt, hogy ezt a néhány gondolatot arról a pár percről leírjam, mert azzal a néhány szóval olyan mély érzelmet kaptam Tőled, amit soha senkitől. Szeretlek nagyon.

Vigyázz nagyon Magadra.

Millió csók, és ölelés: X

Kedvesem!

Te megérzed, hogy én legszívesebben mindig téged hallgatnálak, a te soraidat olvasnám. Ezért írtál megint. És az a csodálatos, hogy az apró, pici dolgoknak is nagy jelentőséget tulajdonítasz, a jelentéktelennek tűnő szavakat, mondatokat is megjegyzed, megőrzöd, tudatodba vésed, értékeled. Jól érezted, szerettem volna, ha megöleljük egymást, de nem akarok szóbeszéd tárgya lenni. Azért el tudtunk búcsúzni egymástól.

 Nem tudom, mondtam-e, az előző találkozásunkkor, amikor Kecskeméten vártalak az állomáson, a kertvégi szomszédunk köszönt rám, megkérdezte, hová utazom? Pedig ott nem számítottam ismerősre.

 Este a tv-ben néztem a Maradj talpon vetélkedőt, rád gondoltam, hogy ha együtt néznénk, együtt mondanánk a megoldásokat is. Milyen jó lenne! Na, hátha sor kerül erre is.

Jó éjszakát kívánok, szeretném érezni a kezed a bőrömön, kezemen. Csókollak: Y 

Kedvesem, Szerelmem!

Elővettem a borítékot. Nem tudok szóhoz jutni. Gyönyörűséges sorok. Látod, itt van az az érzelemvilág, aminek tartalma, értéke van. A legnagyobb érték ez. A köztünk kialakult csodálatos érzelmi töltődés, érzelmi kötődés olyan formát öltött, ami pótolhatatlan. Óvni, védeni kell ezeket az érzéseket, mert a világ leggyönyörűbb megnyilvánulásai ezek. Én mindig azt szeretném, hogy Neked szépet, jót, kellemeset, és mérhetetlen sok szeretetet adjak. A legtöbbet jelented nekem. Pontosan úgy van, ahogy mondtad, és ahogy írtad. Szükségünk van egymásra. Úgy érzem, ez egyre inkább így van, és így is fog maradni. Talán érdekesnek, vagy talán álomszerűnek találod részemről ezeket a szavakat, és kijelentéseket. Csak azt tudom mondani, hogy ez nem álom. Ez a valóság. A valóság pedig az, hogy mindig szeretni foglak, mindig ragaszkodom Hozzád, mindig hiányozni fogsz, mindig fontos leszel nekem, mindig szükségem lesz Rád. Örökké éreztetni fogom Veled vonzódásomat, szerelmemet, vágyakozásomat. Csodálatos NŐ vagy. Hidd el. Nem álom, amit megélsz. Ahogy korábban is említettem, én mindig ki fogom mondani azt, amit érzek. Neked mondom, Neked, hiszen a legfontosabb vagy nekem a világon. Nagyon szeretlek.

Vigyázz nagyon Magadra.

Millió csók, és ölelés: X 

Kedvesem, Szerelmem!

Nagyon jó volt Veled beszélni, és hallani a hangodat. Elég sokat ástam, és veteményeztem is. Borsó, sárgarépa, zöldség. Közben vakondtúrásokat is egyengettem. Favágásra már nem került sor. Szép idő volt. egész nap sütött a napocska. Megnéztem egy szabadszemes napfoltot. Most eléggé aktív a Nap. Már régen volt így. 11 éves ciklusok váltják egymást. Úgy látszik, most tetőzik. Nagy jelentősége nincs. Kis mágneses vihar, sarki fény /Aurora Borealis/. Eléggé elfáradtam. Jó lesz pihenni. Te hogy Vagy? Gondolom, a betegséged mellett ugyanúgy megcsinálsz mindent. Azért pihenjél, mert az most fontos Neked. Gyógyszer, meleg tea, és jó alvás. Sokat jelent. Vigyázz nagyon Magadra.

Milliószor csókollak: X 

Kedvesem, Egyetlenem!

Néhány gondolatot írtam.

Millió csók, és ölelés: X

Kedvesem, Szerelmem!

Remélem, mikor ezeket a sorokat olvasod, jobban vagy már. Izgulok Érted, hogy mi van Veled? Hogy érzed Magad? Aztán arra gondoltam, hogy én vagyok a bűnös, hogy megfáztál. Tudod, mikor néztük a csillagokat, és mondtad, hogy fázol. Nem kellett volna olyan sokáig kint maradni. A fuvallattól is védenélek, nehogy beteg legyél. Néhány gondolatot szeretnék írni. Több alkalommal már szóba került, hogy minden egyes szóval, minden egyes mondattal közelebb kerülünk egymáshoz. Ez idáig így is történt, és ezután is így lesz. Aztán a közelség olyan meghitté vált, amihez fogható érzést nem tudok leírni. Éreztem tested minden részét, éreztem tested csodás illatát. Szinte hihetetlen, hogy ilyen bámulatos vagy. Itt érzem testemen a bőröd simaságát, itt érzem ajkamon csókod lágyságát, itt érzem kezed finom simogatását, itt érzem karjaid ölelését. Minden egyes szó, amit írsz, vagy amit mondasz nekem, kincs a számomra. Az érzelmeim, testem, lelkem Téged szeretne. Hiányzol, és egyre inkább elviselhetetlen a hiányod. Gondolataim Nálad járnak. Te mindent megérdemelsz. Hogy mi ez a minden? Nagyon hosszú lenne felsorolni. Nem is próbálkozom vele. Én a szívemet, a lelkemet,

és minden érzéseimet a lábaid elé teszem. Epekedem Érted, rabul ejtettél, és én örökké a fogságodban szeretnék lenni. A Te bűvöletedben és szerelmedben szeretnék élni. Az életem

része lettél. Az érzéseidet a legnagyobb tiszteletben tartom. Az én szívem boldog. Hogy miért? Mert egy hihetetlen és csodálatos érzéssel van tele, amit Tőled kaptam. Ez az érzés a SZERELEM. Lépésről lépésre haladtunk a megismerés felé. Egyre többet tudunk meg egymásról. Érzelmeink hasonlóságát már ismerjük. Minden gondolatunkkal azt tesszük, hogy

ezek az érzések itt legyenek bennünk, erőt adjanak, és átsegítsenek sok minden hétköznapi dolgon. A mindent jelented nekem. Ez a szó egyszerűnek hangzik, de hatalmas jelentősége van. Nagyobb szükségem van Rád, mint gondolnád.

Vigyázz nagyon Magadra.

Millió szerelmes csók, és érzéki ölelések: X

Drága Egyetlenem!

 Meghatódva olvasom a soraidat, nem tudok érdemben a megfelelő szavakkal válaszolni rá. Egyszerűen csodálatos minden szavad, gondolatod, a felém sugárzó érzelmeket érzem a szívemben, s közben gyötrődöm, szenvedek végtelenül, hogyan alakul ez tovább.

Nagyon rosszul aludtam az éjszaka, nagyon ritkán szoktam ilyen beteg lenni, de ne okold magadat miatta. Most szedem a gyógyszereket és ágyban maradtam.

A férjem elment a vásárba, így legalább csend van körülöttem. Az a legszörnyűbb az egészben, hogy ő mit sem sejtve, nagy lelkesedéssel hazajött, evett, ivott (kis időn belül 3 kávét), utána ment a dolgára. Amikor este lefeküdtem, akkor jött hozzám este 10-kor, elkezdte mesélni a munkahelyi dolgait, reggel ugyanezt csinálta. Nem volt tekintettel arra, hogy nekem most nincs erőm arra, hogy politizálgassak, a közmunkaprogrammal foglalkozzam, meg meséljek a falu történéseiről. Ha beteg az ember, legjobb, ha békén hagyják, pihenni hagyják, ezt tudomásul kellene venni vagy érezni. S nekem a legnagyobb szenvedés az, hogy nem érzek iránta semmi vonzalmat, de nem is tudom, hogy beszéljem meg vele, ő meg semmit nem vesz észre, ölelget, bújna hozzám. Hát szörnyű szenvedés, közben állandóan rád gondolok, még éjszaka is. Mit tegyek? Most meg kiderült, hogy a hónap végén lejár a munkaszerződése. Örömmel újságolta, hogy most már több időt tölt itthon, milyen jó lesz. Hát neki lehet, de nekem (nekünk) nem. Ezzel szemben teleköhögtük egymást, ami nagyon kellemetlen volt. Szenvedek egyfolytában, mit csináljak???

Milliószor csókollak: Y

 

Ui: az elmondott, és leírt események valósak. Jelenleg is boldog párkapcsolatban élünk, szorosabban, mint a leírtakkor.

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kovetkezetesseg.blog.hu/api/trackback/id/tr3418348163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása